Saturday 29 November 2014

Material Love


Addition to last post's list : getting mail!
And especially getting this kind of mail - my material love shoes came, woo-hoo! They're Tamaris', I found these honeys at Nilson Shoes but because they didn't have my size in camel I ordered these from  putfeetfirst.com . They came pretty fast and I've been super happy with this find, they're soo warm and they also are water resistant (a bit at least) so I don't have to worry about the warmer days when the snow is in the liquid form!

Lisäys viime postauksen listaan: postin saaminen!
Ja varsinkin tällaisen postin - mun materia rakkaus kengät tuli! Nämä kullat on Tamariksen, löysin ne Nilson Shoes:ta mutta koska mun jalkaan sopivaa kokoa ei kamelin värisistä löytynyt, tilasin putfeetfirst.com:ista. Paketti tuli melko nopeasti ja oon tosi tyytyväinen tähän ostokseen, kengät on super lämpöset joten varpaat ei jäädy edes bussia odotellessa ja ne on (ainakin jonkin verran( vettä hylkivät joten ei tarvitse heti huolehtia kun lumipävien lämpötila laskee nollan alapuolelle!

Have a nice weekend and happy December, 20 days anymore! (or 21 out there ;) )
Ihanaa viikonloppua ja ihanaa joulukuuta, 20 päivää enää!

Love, Anna


No comments:

Post a Comment

Thanks for your comments lovelies, they always make my day! Leave a link of your blog so I'll come and take a look! ❤️

Kiitos kommenteista ihanat, piristää aina kovasti päivää! Jos löytyy niin jätä toki oman blogisi osoite niin tulen käymään! ❤️